Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 18:37   #51
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg kan godt drikke brus jeg også, altså. (Selv om jeg synes det er fryktelig søtt etter knapt å ha drukket noe de siste årene.) Brus kan være veldig leskende og godt i mange sammenhenger. Men til middag synes jeg ikke det er godt. I mine øyne passer det ikke i det hele tatt, og i mange tilfeller synes jeg det kan ødelegge maten. (NB! Mine preferanser, mener ingenting om andre!) Jeg foretrekker vann, farris, god eplemost eller vin som drikke til middag. Øl liker jeg ikke.

Så lenge man vet hva gjestene foretrekker, i alle fall sånn høvelig, så er det jo greit å ikke servere brus. Om jeg hadde valgt det du har valgt i min sønn konfirmasjon så hadde det blitt helt feil for der vil det komme mange brusdrikkere. Jeg syns brus til allslags mat er helt greit, men drikker gjerne vann også, eller aller helst begge deler.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat