Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-19, 17:16   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beregne drikkevarer, 37 mennesker

Jeg kan godt drikke brus jeg også, altså. (Selv om jeg synes det er fryktelig søtt etter knapt å ha drukket noe de siste årene.) Brus kan være veldig leskende og godt i mange sammenhenger. Men til middag synes jeg ikke det er godt. I mine øyne passer det ikke i det hele tatt, og i mange tilfeller synes jeg det kan ødelegge maten. (NB! Mine preferanser, mener ingenting om andre!) Jeg foretrekker vann, farris, god eplemost eller vin som drikke til middag. Øl liker jeg ikke.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat