Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-17, 16:42   #47
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av biltype (drivstofftype)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg ville ikke hatt elbil som eneste bil om jeg skulle bedrive kjøring til hytte, tror jeg. Men syns ladbar hybrid virkelig er det beste av to verdener! (Mens vanlig hybrid er litt mer "meh")

En oppladbar hybrid er ofte så tung at den bruker mye drivstoff når det er tomt for strøm. Vi vurderte å bytte ut var prius (ikke oppladbar) med Outlander i fjor, men fant ut at drivstofforbruket ikke ville gått ned. For at man miljømessig skal kunne si at den oppladbare er "best" må man kjøre veldig myr småkjøring på elektrisitet.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat