Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-16, 06:55   #73
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi hadde mellom 40 og 50 gjester, så for oss ble det mer styr enn med et vanlig bursdagsselskap. I tillegg pleier vi ikke ha middag, dessert og kaker i bursdagsfeiringer, så det ble også annerledes. Bunadene krevde litt arbeid, og jeg valgte å lage oppsatser i stedet for å kjøpe for å spare penger. Og så ville jeg ikke ha papirduk, de revner jo før middagen er servert, så jeg lånte litt her og der.

Med såpass mange gjester trengte vi hjelp på kjøkkenet, noe som ikke hørte med i leien av lokalet. Vi bestilte mat, delegerte kakebakingen og fikk hjelp av familien med oppryddingen. Utvask av lokalet var heller ikke inkludert i leien.

Invitadjoner, bordkort og bordpynt var kjapt gjort, vi brukte tid på et lite sanghefte, talen og en power point med bilder og musikk som var personlig for konfirmanten.

007 er ikke aktiv