Vis enkelt innlegg
Gammel 25-12-13, 08:17   #29
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør skolebarn når de står opp i juleferien?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Her skal det være stille frem til 8.

Denne regelen hadde jeg likt her i huset! Men lillesøster og mellomsøster våkner alltid en gang mellom seks og syv, og roper på oss. Alt før halv syv er egentlig ikke ok, så vi går inn, sier at det er natta, og at de må sove litt til. Evt ber dem finne seg en bok Det funker innimellom. Ofte er det roping, misfornøyd sparking i vegg og seng og demonstrativ løping i loftsstua mellom rommene våre istedenfor, så da ender det jo med at en av oss står opp.

Jeg tenker at så lenge vi har en toåring som har sovet sine 11-12 timer når hun våkner, så må det nesten være ok, men om femåringen hadde vært yngst måtte hun klart seg mer selv.

I dag vekket lillesøster meg kvart på seks, fikk beskjed om å sove mer, og ropte igjen kl seks. Så lå hun i min seng og knødde på meg til halv sju, og da sto vi opp. Jaja, sånn går nu hælgan...

__________________
Storesøster (jun 05), Mellomsøster (mai 08), lillesøster (jul 11)
mosol er ikke aktiv   Svar med sitat