Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-07, 14:45   #16
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan var bryllupsnatten deres?

Vi lå på hotellet som festen var.
Den største suitten de hadde.
Vi tok oss et boblebad før vi la oss.
Dagen etterpå oppdaget jeg hvor mye brunkrem etc jeg hadde på meg.. store brune striper i boblebadet.
Hadde ikke tid til å ta av sminken må skjønne.
Gubben tok hårnålene ut, det var mange, men vi telte dem ikke. Men enkelte av dem var svære, så hvor de var gjemt hen vet ikke jeg..
Sov godt.
Men savnet en rolig frokost morgenen etter. Det gikk ikke an å få frokost på sengen.
Jeg var gravid og morgenkvalm i tillegg, så å sitte å spise frokost med mannens tanter og onkler med barn var ikke det jeg ønsket mest dagen derpå.
Så var det å rydde ut gavene fra lokalet og hente kakerester på hotellkjøkkenet før vi kom hjem til fullt hus.
Min manns familie kom langveisfra og ville jo komme innom.
Jeg var utmattet og måtte da oppvarte 20 mennesker med grillmat og drikke.
Tilslutt måtte jeg bare gi allt ansvaret til mannen, jeg ble dårligere og måtte gå å legge meg.
Ikke før ved 18.00 dro de hjemover.
Denne dagen ville jeg egentlig ha HELT alene med min mann, siden han skulle til Spania med Kongeskipet (kongen skulle på regatta) og skipet gikk den dagen.
Han var befal ombord.
Han fikk permisjon på bryllupsdagen og ble plukket opp av skipet i Horten da det skulle forbi der, så han slapp å dra inn til Oslo kvelden etter.

Enda surere ble jeg da jeg fikk vite at de to ukene de var der nede så jobbet han maks 4 timer pr dag.. Vi fikk beskjed før de dro om at det var bortkastet tid for fruene å fly ned etter dem, da de ville få så liten fritid...
Han jobbet for det meste kun 2 timer daglig, noen dager i 4 timer, resten av dagen lå de å dro seg på stranda.
Gubben var sur og skuffa han og...

Den tiden kunne vi ha kost oss sammen der nede..

Jeg fikk ikke 1 time alene med mannen min dagen etterpå før han dro, kun før frokosten.
Han kom hjem fra skipet sent kvelden før bryllupet.

Men vi ble nå gift da..

Sjefen til gubben ga meg et plaster på såret da og jeg og lillegutt (1 år) ble invitert til kongeskipet med overnatting en helg når de lå i kai ved Aker Brygge.

Full pensjon, 4 retters middag alle tre dagene. Kokken laget til og med egen "barnemat" til lillegutt.
Makan til luksus førstegangstjeneste gubben hadde. Egen servitør til å med... Han fikk ikke komme til meg å klage etter den helgen der nei. Han hadde det så godt at.

Mens han jobbet, ruslet jeg rundt i Oslo med lillegutt eller var i båten.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat