Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-18, 08:58   #9
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til badeferie et hyggelig sted til en fornuftig pris?

crazydyrt har mye med sesong og skoleferier å gjøre, men siden resten av Europa fort har ferie i juli og august blir det enten juni eller september, lizm.

Reiser man i juli er det lurt ifht pris å unngå de store strømmene, samtidig er det ofte sommer, stort sett, i juli. Litt avhengig av hvor varmt man liker det.

De baltiske landene har sommerutfartssteder med flotte strender og tilrettelagt for turisme, og ut fra pris kan man få en fin sommerferie til ok pris, og i tillegg oppleve kultur litt utenom det vanlige. Men vi opplever vel at der pusser de ikke nødvendigvis opp bare for å gjøre det, slik vi er vant med, så det kan være lurt å legge lista litt høyere enn ellers, men samtidig er det noe man har råd til, der. Men noen nye steder er veldig freshe, også!

En mulighet er f.eks. Palanga i Litauen

https://www.booking.com/beach/city/l...eep_landing=1&

Jeg liker Kroatia, men det er mye stein og nesten ikkeno sand, så hvis man skal ha badeferie der med smått tror jeg jeg ville funnet noe med basseng. Vi likte Sibenik veldig godt, utrolig koselig by, for oss ble Split litt masete cruisehavn. Men kommer nok litt an på hvor man ferdes.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat