Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-20, 18:31   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette en god artikkel? (lenke i innlegg)

Jepp. Enig med Wix. Jeg er også der at jeg i og for seg setter pris på hva jeg har lært av de tingene som har vært og er kompliserte i mitt liv, tror det har gjort meg til et bedre menneske og alt det der - men det er jo fordi det er så mye annet privilegert rundt (flaksen det er å ha blitt født på dette steinrike oljeberget, for eksempel, det utrolig lettvinte i å være en heterofil hvit kvinne, å bo et sted som har gitt skolegang (ref oljeberget) som gjør at det blir en slags luksustraumeting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat