Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-14, 12:09   #410
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Her til lands har jeg sjeldent cash og da unngår jeg restauranter som ikke tar kort, men det er av praktiske årsaker. Jeg betaler med cash i pølseboder, til isselgere på stranda, matboder på markeder osv og må minne meg selv på å ta ut penger til arrangementer med sånt.

I utlandet er det mange steder slik at kort kan brukes på pizza hut, mc donalds og rundt de turistifiserte resortene, men ikke på den autentiske bakgårdskafeen i landsbyen utenfor turistmekka. Kanskje velge mc donalds for å være sikker på at skatt betales?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat