Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-10, 19:19   #16
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.234
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lure løsninger i huset

Det jeg er mest fornøyd med av praktiske ting hos oss:

STOR skyvedørsgarderobe med god innredning (plass til både luer, votter, sko, jakker og kofferter) i yttergangen, god plass og slipper å ha "rot" i gangen.
Steingulv med varmekabler i yttergangen.
Vaskerom og separat gjestetoalett i yttergangen. Liker å ha separat toalett så gjestene slipper å gå på do på vaskerommet.
Sentralstøvsuger og smulelist på kjøkkenet.
Plass til ekstra kjøleskap. Mulighet for to kjøleskap i huset er gull.
Som Balanse sier: terasseutgang sentralt fra kjøkken, med samme gulvhøyde og red nok terasse til at det er plass til både sofagruppe og spisegruppe og tørkestativ. Essensielt med trapp ned til hagen fra terassen. I eget hus har jeg døble terassedører plassert slik at på fine dager kan jeg dekke langord fra kjøkkenbordet og ut til teassebordet, det er veldig koselig og praktisk. Vi har terrasse rett ut fra stua, og det fungerer like bra. Stua blir dobbelt så stor om sommeren, og det er kjekt.
Elektriske markiser på vestvendte vinduer.
Både badekar og dusjkabinett på hovedbadet.
Dobbel vask på hovedbadet.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat