Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-24, 11:25   #37
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.461
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du høflig mot ChatGPT?

Når jeg kommer til en sånn chatrobot hos en eller annen kundeservice, skriver jeg bare "menneske" uten hel setning og noen som helst høflighetsfraser. Dette fordi jeg vil ha tak i et menneske fort, men også fordi jeg opplever at de ofte ikke skjønner fullstendige setninger. Har ikke prøvd ChatGPT, men hadde en utagerende diskusjon ( ) med den "My AI" på snap etter at den ikke visste at Haaland spiller i City. Den tror fortsatt at han spiller i Tyskland selv om jeg har prøvd å lære den noe annet. Fant ut at den baserer seg på data fra 2021 (var det vel?), så forståelig, men jeg trodde den kunne lære.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat