Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-19, 09:55   #17
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.248
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Selvkjørende busser

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Det er vel sannsynlig at teknologien har blitt noe mer avansert på nesten tjue år, da. Så jeg tenker det er litt rart å dømme basert på så gamle erfaringer, og utviklingen mot førerløse busser og biler er jo i full fart.

Det er sant at erfaringen min er gammel og at teknologien er i utvikling. Men det ser ikke ut basert på det jeg har lest om testen på fornebu at de har klart å løse problemet med uforutsette hindringer og at de derfor må kjøre med veldig lav hastighet. Så lenge de unngår å reservere egne baner til førerløse busser er heldigvis investeringen ikke like høy. Men en saktegående buss med plass til noen få personer er ikke særlig smart i områder med stor trafikktetthet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat