Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-18, 09:06   #11
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva likte konfirmanten (eller ikke-konfirmanten) din best?

Min eldste valgte å ikke konfirmere seg og vi feiret stor 15 årsdag i stedet. Hun ønsket ikke å ha det for stort, så vi hadde ikke leid lokale, men ca 30 gjester hjemme og hjemmelaget mat. Det var veldig hyggelig, men jeg merket nok at jeg ikke helt våget å gjøre det så stort som en konfirmasjon ville vært og det var også noen faddere som valgte vekk å komme, som kanskje ville kommet til en konfirmasjon.

Lillesøster har valgt humanistisk konfirmasjon. Så langt er hun veldig fornøyd med kurset. Denne gangen blir det hele litt større. Lokale og ca 50 gjester. Jeg gleder meg. Jeg liker godt sånt. Vi har bestilt det meste av mat for å gjøre det litt mer overkommelig.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat