Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-23, 11:00   #32
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.762
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Kjæledyr på jobb, herlighet! Vi er mange på et arbeidsrom og de siste årene har det vært valper og katter med over en lav sko. Det skaper uro og mye støy i rommet, og det blir umulig å jobbe.

Samtidig er det noen som slipper (stor og litt leken) hun løs i friarealer, hvor det oppholder seg ansatte og elever med svært ulik holdning til hund. Jeg når ikke frem og blir sett på den sure. Samtidig forventes det at jeg skal synes det er dødskoselig, fordi jeg har hund selv.

Bah!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv