Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 20:28   #93
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.490
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Eg var student frå 2001-2005, jobba eit år og studerte vidare frå 2007 og avslutta våren 2010. Då eg flytta til Oslo fekk vi heilt greie kollektiv til i underkant av 3000 pr. rom. Sjølv kjøpte eg leilighet (med foreldre som medlåntaker) og leigde ut eit rom frå 2004, då huseiers bestemte seg for å renovere blokka vi budde i og sette opp prisen frå 3000 til 5500 pr. rom. Når søstra mi flytta til Oslo for å studere hausten 2014 var dei heldige som fekk eit kollektiv for fire til 5500,- pr. person, ved å bruke stove som soverom for ein. Studielånet har halde seg stabilt gjennom desse prisaukingane på leigemarknaden. Og kapasiteten på studenthybler er rimeleg sprengt her i byen. Så studentar er overlatt til den private leigemarknaden.

Sånn sett trur eg det er trongare for ein del studentar nå, enn det var for 15 eller 25 år sidan. Eg veit ikkje kor store utbetalinger dei som studerte på 90-talet fekk, men i 2001 var det mogleg å kjøpe mat (og røyk ) etter at ein hadde betalt husleiga. Det var det ikkje i 2010.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat