Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-21, 20:01   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.971
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin skal jeg velge?

Signerer på Miele! Det skal ikke vi ha igjen heller...

Vi har god erfaring med Siemens, og vil anbefale det. Vi kjøpte LG til hytta for et par år siden, og den vasker ikke så rent som Siemens gjør, er vår erfaring. Og har jeg f.eks. klær med flekker, så tar jeg det med hjem for å vaske.

Siemens'en vi har har mange ulike flekkfjerningsprogram. Og de funker! Får bort fettflekker, tomat - og den har eget vinflekkprogram hvis det kan være aktuelt Den har 1600 omdr. og tar 8 eller 9 kg (husker ikke helt), men den er såpass smart at den har program for mindre vasker også, slik at du ikke bruker mer energi og vann enn nødvendig. Den har innebygget vekt (veier tøyet), for å være mest mulig miljøvennlig og det synes jeg er suverent. Er nok ikke poeng i å linke til den vi har, da det helt sikkert har kommet nye modeller siden vi kjøpte vår. Men vi velger gjerne en toppmodell til rundt 10-12.000,- og gjerne på salg. De har stadige kampanjer.

Jeg vil anbefale deg minst 8 kg trommel selv om dere ikke er så mange i husstanden. Da kan man lett vaske dyner f.eks.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat