Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-17, 14:33   #29
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anne fra Bjørkely

Nå har jeg sett alle episodene. Jeg er litt blandet i reaksjonen. Jeg blir fremdeles glad i Anne, Mathew, Marilla og Gilbert. Jeg elsker den jordnære varmen og omtanken. Jeg ler og gråter mens jeg ser.

Jeg synes denne versjonen nok er mørkere og kanskje mer brutal enn hva jeg husker fra bøkene og den gamle serien. Jeg vet ikke om jeg liker å få alt så direkte fortalt. Noen ganger er det fint å kunne lese mellom linjene, og tolke ut ifra antydninger. Det er kanskje enklere å forstå Annes situasjon i denne versjonen, men jeg sitter med en følelse av at her blir fortellingen blir tolket for meg, i stedet for at jeg må reflektere selv.

Uansett likte jeg dette godt nok til å se alt nesten i en sleng, og til å glede meg til fortsettelsen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat