Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-20, 02:00   #25
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattunge - spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Vi fikk vår da hun var åtte uker, av ymse grunner. Det har gått bra, men hun er en sær katt med noen nykker som jeg tror kommer av at hun mistet fire uker med sosialisering.

Jeg fikk min mens jeg hadde hjemmekontor og ferie. Har brukt mye tid på sosialisering. Han er en utrolig omgjengelig liten fyr som elsker folk, men kjenner flokken sin. Han kommer når vi roper, og er alt annet enn sær. Der aller beste han vet er å ligge i halsgropen min og bli nusset på. Det belønner han med en skikkelig runde med peeling-tunge.

Jeg var bekymret siden vi fikk ham så tidlig, hadde jo lest om alle grunnene til at man ikke skal få dem før de er 12 uker. Men nå er ha. 12 uker og en skikkelig leken kosepus, så jeg tror at det gikk bra med ham. Men som sagt. Han var enebarn og hadde fått all oppmerksomheten i 8 uker, helt til han gikk moren sånn på nervene at det var best for dem begge at han fikk er nytt hjem hos noen som synes det var stas med en ekstremt leken og kosete kattunge.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat