Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-22, 08:51   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er iPhone best?

Jeg skal aldri ha npe annet enn iPhone, men det er fordi det er det jeg forstår og jeg hater forandringer av teknologisk art.

Jeg har en iPhone X som jeg har vunnet, og den er straks 5 år gammel. Den funker som en kule, og i mine øyne er den fortsatt ganske ny. Jeg merker at batterikapasiteten har gått nedover de siste årene, men etter å ha lest i tråden her, skjønner jeg at jeg ikke skal klage. Jeg bruker telefonen omtrent hele dagen, og jeg lader aldri mer enn én gang daglig, og da ikke så veldig mye heller. (Lader riktignok med «tjukk» lader, da, sikkert en sånn som er beregnet på iPad… Går jo tusen ganger raskere.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat