Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-22, 16:50   #948
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #3

Å skulle kjøpe en liten presang hos gullsmed er jo faen meg som en parodi av gullsmedscenen i Love Actually.
At det GÅR AN å ha så JÆVLIG mange operasjoner for å få kjøpt,registrert og pakket inn et lite armbånd.

Registrering av navn og telefon
Vil du ha kvittering ?
Neitakk
Da sender jeg den på sms (forklaring om hvordan det funker).
Tror du jeg kommer fra en øde øy, jeg VET hvordan det funker.
Byttelapp tapes sirlig fast under fløyelsputen
Pakke inn?
JaTakk, men jeg har det litt travelt.
Bruker UENDELIG lang tid på å montere det FORBANNA armbåndet på fløyelsputen, lenken strekkes peeeeeeeeent ut og festet FORSIKTIG i klemmer.
Nå er det dags for å prøve ut hvilken av de 4 rullene pakkepapir som passer best til esken.
Pakke pent inn, og tar laaaaaaangt bånd på.
Så skal FAEN meg det der båndet brukes en dings på slik at det blir mange tynne remser. Og så skal sløyfe danderes og båndendene strekkes ut så de blir like lange.
Pose?
Ja takk (nå gråter jeg nesten)
Legges pent i silkepapir og løftes ned i den lille posen.

Jeg. Orker. Ikke. Sånn. Her.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv