Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-20, 09:46   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rense sofa: Hvilke duppeditter finnes?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det meste som kan renses kan vaskes på finvask. Vi har en annen sofa enn den jeg beskrev over. Den kastet hunden opp i. Det er en Karlstad fra Ikea med Isunda trekk, som må renses. Men vaskemaskin gikk helt fint.

Vår sofa er et h... bare å få av trekkene på. De passer AKKURAT. Det er faktisk det firmaet som renser som tar dem av og på. Forklarer nok også at det blir dyrt. Kostet 6-7000 per gang så vidt jeg husker og det var til og med i Tyskland hvor sånt er billigere. (jada, det var en dyr sofa og den så ny ut etter rens så det var verdt det). Etter at vi flyttet til Norge, kjøpte vi ny sofa. Den med den dyre rensen hadde helt lyse trekk. Nå har vi brungrå trekk og den kommer vi nok ikke til å rense så ofte. Hehe. Uansett tar jeg IKKE sjansen på å vaske den. Hadde vel strengt tatt ikke passet inni vaskemaskinen heller de trekkene.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat