Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 18:14   #70
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Hehe vi også. Er så klissete at det nesten er litt flaut, men vi elsker det. Jeg får sommerfugler i magen bare jeg ser navnet hans på mobilen, at han har sendt en melding. Ofte er det bare "handle noe på veien?" eller lignende, haha, men ofte spør han hvordan det går på jobb, om han skal lage noe godt til middag (om det er noe jeg har lyst på), eller bare "elsker deg over alt på jord"-meldinger. For min (vår) del er det veldig viktig å gjøre sånne ting. Skrive koselige klissemeldinger, gå på date (vi har jo barnefri annenhver uke og gjør masse sammen), mye sex (det er viktig for begge to, minst én gang om dagen), planlegge kjæresteturer og lignende sammen. Det hjelper jo også at vi har så mange felles venner og interesser.

Åh, kom på en ting til jeg er glad for i dag; fikk nettopp lønnsslipp og ser jeg har økt i lønn. Gode greier!
Ja og så sparer vi veldig mye på morsom sparing i DnB og har en solid sum der nå. Siden vi har valgt et så høyt trekkbeløp fra begge to, så øker sparebeløpet helt sinnsykt raskt. Reisekontoen røyk det litt av i New York nå nettopp, men bufferkontoen har vi ikke rørt enda. Sparing er gøy!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv