Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 10:52   #63
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3

Jeg blir også mer og mer glad i mannen min. Jeg var ikke forelsket i han da vi ble sammen. Han var der, han så meg, han var en klippe og selv om jeg hele tiden tenkte at dette er ikke riktig av meg, jeg er ikke forelska, det kan ikke vare, så klarte jeg ikke å gi slipp på han. Denne snille, unge fyren som i en alder av 19 syntes det var helt greit å bli sammen med en sju år eldre alenemor fra et annet land. Nå har vi vært sammen i 21 år, og nei, det har ikke alltid vært en dans på roser, men følelsene blir bare sterkere og sterkere.

Hmm ... jeg trodde ikke noe kunne gjøre meg glad i dag, men nå ble jeg glad likevel.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv