Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-17, 21:33   #54
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solgt bilen, kjøper vil plutselig heve kjøpet, kan de det?

Jeg skjønner at du blir skremt av et advokatbrev med et krav om innbetaling. Men det kan da ikke være så enkelt at når noen er uenig så er det bare å betale en advokat til å formulere et "trussel"brev med krav om betaling og så ordner det seg?

Om det har vært en langvarig historikk med gearkassen så vil jo det være lagret hos verkstedet. Ville tatt kontakt med verkstedet/stedene som dere har brukt ved service/reparasjoner/eu-kontroller og bedt om utskrift av historikken de siste 3 årene og lagt ved brevet når dere svarer.


(Jeg har selv fått et trusselbrev formulert av en advokat når jeg var rasende på xen til venninnen min når det stormet som verst. Det hørtes kjempeskummelt ut sånn med en gang fordi jeg fikk krav om å betale hans tap av arbeidsinntekt fordi han ble syk og arbeidsufør av mine uttalelser.
Advokater skriver det du ønsker.
kke til med konflikten.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat