Vis enkelt innlegg
Gammel 22-05-08, 15:08   #50
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Blande seg" på venteværelse?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når det gjelder damen i hovedinnlegget så hadde jeg kanskje spurt om jeg skulle hente noe papir eller noe. Synes det er en nøytral måte å blande seg på og man finner antakelig fort ut om vedkommende ønsker innblanding eller ei.

Det er dette jeg pleier å gjøre; jeg er i denne situasjonen titt og ofte. Det sitter ofte noen og gråter på et venteværels (selvsagt ikke mine pasienter! ) og da er dette en fin måte å "se" dem på. De som ønsker hjelp begynner da vanligvis å snakke, mens dem som vil være i fred avviser enten papirtilbudet, eller tar imot papiret med en mine som viser at de ønsker å være i fred.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat