Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-21, 23:19   #310
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baneheiasaken etter snart 20 år

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Vet ikke helt hva du mener (verken ang "denne runden" eller at "noe" vil skje), så mulig jeg svarer litt ut i det blå her.

Med "denne runden" mener jeg: Dette er jo en sak som VK har fremmet, og da antar jeg at det kun er hans sak som blir behandlet. Med "noe" mener jeg at hvis det i saken mot VK kommer frem beviser som fører til at JAA sin sak skal behandles på nytt vil påtalemyndighetene ta ut sak mot ham.

Men er som sagt på tynn is her, men synes det er merkelig hvis JA sin sak blir behandlet i en klage som VK har fremmet?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 16-11-21 kl 23:31. Årsak: skrivefeil
him er ikke aktiv   Svar med sitat