Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-20, 16:50   #1012
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Regnbuer er fint. Stjerner i vinduet og vinterlys er fint. Optimisme. Lyspunkter. Det er fint alt sammen. De dagene jeg ikke klarer se dem selv er det godt å i allefall ikke bli dratt enda lenger ned i mørket. På dette forumet har jeg ofte sett det skrevet på engelsk eller norsk "det går over/this too shall pass". Alt blir bra har samme betydning for meg, og selv om det er ment for barn omfavner jeg det gjerne. Ikke fordi jeg er så fantastisk positiv, men fordi jeg klamrer meg til alt som er bra.

Ikke gjør regnbuene til noen negativt -lukk heller øynene når dere går forbi en!

Det er flere av oss, fint skrevet.

Chablis er ikke aktiv