Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-20, 21:48   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2020

Jeg har faktisk kjøpt den første julegaven i år, til mine foreldre, som pleie å være en av de siste som faller på plass. Mamma nevnte i sommer at de kunne ønske seg sånne microfiberhåndklær som vi har på telttur, til campingvogna, for det tar sånn plass å ha med håndklær. Og disse her blir bittesmå, og tørker fort.

Så i dag når jeg og mellomste var på skoshopping, plukket jeg med meg fire store og to små, de koster litt pr stk, men det medførte derved at jeg sånnsett er eller mindre er i boks med den gaven, utenom sånt vi lager, tennbriketter med ungene og denslags.

Så et par kalender-kandiater også, men med jentungen sammen med meg kunne jeg ikke begynne å kjøpe det, så det tar jeg igjen en annen gang.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat