Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-19, 09:54   #1
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joggesko til besvær

Jeg har aldri i mitt liv funnet en joggesko som ikke gjør vondt under fotbuen.

Jeg har vært på løplabbet og luntet på tredemølle og fått anbefalt sko for en del år siden, og jeg har prøvd forskjellige, men alt av joggesko ment til trening er ubehagelige under fotbuen, det kjennes som noen klemmer på den så den strekkes, og etter en stund får jeg krampefølelse.

For et par år siden hadde jeg plantar fasciitt på ene foten, og spesialsålene som for all del hjalp mot dette og bygget opp under fotbuen gjorde at jeg fikk en belastningsbetennelse på utsiden av den gode foten.

Nå trenger jeg sko til saltrening, jeg er en tung dame med kronisk betennelse i hofta og kroniske bekkensmerter, så jeg tenker jo at en viss støtdemping hadde vært lurt. Jeg var og prøvde sko i går, fant sko som var brede nok og støtdempa og alt mulig - men så gjør de altså vondt under fotbuen.

Selv om FP ikke kunne fikse skulderen min ( ) har jeg enorm tiltro til at dere løser denne!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat