Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-19, 09:20   #15
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Miljøfokuset - fokuserer vi på det riktige?

Det er fint og flott at store selskaper kommer på banen. Jeg vet at det skjer mye innen både båt, bil og fly med å få overgang til et grønnere skifte. Men jeg savner også at store selskaper kommer mer på banen og synliggjør hvilke planer de har, og at politikerne har målsetninger og gjennomfører nødvendige klimavennlige tiltak. Hva skjedde med månelandingen på Mongstad?
Jeg savner også at klesindustrien kommer mer på banen. I mitt hode vil det monne mer at folk slutter å overhandle klær enn at man kutter kjøttet.
Jeg sier ikke at vi ikke kan gjøre begge deler, men jeg skulle gjerne sett et større fokus, også her både fra industrien selv, men også fra politikerne via lovgivning. Jeg syns ikke det er riktig at feks HM skal kunne outsource all sin produksjon til land med dårligere lovgivning, eller hvor lovene ikke blir håndhevd, og så få lov til å selge t-skjorter til 30kr stykket her hjemme.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat