Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-16, 21:04   #48
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er vi så sure og negative og smålige?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Bittelite rikt oljeland, en prikk på verdenskartet. UNICEF bekrefter at aldri før i historien har det vært flere barn på flukt i verden. Samtidig i Norge: Vi har en regjering som skryter av at aldri før har det kommet færre asylsøkere i Norge. Jeg må noen ganger klype meg selv i armen for å ta innover meg tidene vi lever i, alle kontrastene og paradoksene. ...

Akkurat dette reagerer jeg også på.

For øvrig satte jeg pris på å lese denne tråden nå. Det er mange momenter som blir spilt inn av flere av dere kloke FPere.

På min arbeidsplass er det et par-tre stykker, som sitter godt i det, og synes det er helt greit å rope stygt til tiggere og å kalle meg naiv fordi jeg mener at de fleste flyktningene kanskje muligens kan ha stukket fra en hverdag vi er ute av stand til å forestille oss.

Og Svigerfar, den snylter'n (i virkeligheten altså) som kaller alle som ikke kan vise til etnisknorsk stamtre i ti ledd for snyltere. Grøss. FB-statusene hans prøver jeg å unngå så godt jeg kan, jeg blir kvalm av dem. Og takker for at Helten ikke vokste opp med ham.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat