Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-16, 10:21   #45
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er vi så sure og negative og smålige?

Jeg spør ikke "Hvorfor gir du det oppmerksomhet", men hvorfor du gir det så mye [mer] oppmerksomhet. Jeg synes du blir like lite nyansert i din oppfatning som de som mener "muslimene er i ferd med å overta Norge". Det er et så dårlig utgangspunkt for debatt at det kveler den i fødselen. Det samme synes jeg om fremstillingen "alle nordmenn er fremmedfiendtlige og sure". Det blir neppe god diskusjon av å gå ut så skjeivt. Jeg mener ikke at man ikke skal diskutere disse tingene, men at det blir langt mindre interressant å diskutere med noen som går ut med den type retorikk. Denne tråden er er godt eksempel, for de bastante, klart negative uttalelsene dine i første innlegg er mer diskutert enn selve saken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat