Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 22:08   #348
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hurtigruten minutt for minutt

Jeg kan være tildels enig med Tallulah, det var veldig enkelt på tv'n. De kunne gjort mer ut av det, og for meg så det ut som de faktisk gjorde det etter Tromsø. Da kom det mere tekster og facts på skjermen, så jeg lurer på om de rett og slett satte inn flere folk den mandagen de var innom her.

Men som en fb-venn av meg skrev, kombinasjonen av tv-skjermen, nettsida til nrk med kartet og chatten, samt facebooksida der folk fra hele landet kommenterte underveis, denne kombinasjonen var fantastisk. Jeg satt flere kvelder og fulgte med på facebook - folk la inn så mye info om stedene vi så (og ikke så) på tv, at noen mente informasjonen der burde lagres sammen med tv-programmet for all fremtid.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat