Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 13:15   #17
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.310
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 1-2-3? (Slanking, vekt, mat og trening)

Jeg har vært overvektig og drevet med jojoslanking og skippertakstrening (cardio) som ikke har gitt varige resultater.

Jeg har nå i to år trent tung styrke to ganger i uken og forsøkt å få inn en cardiotrening i uken. I og med at muskler veier mer enn fett har jeg fortsatt relativt høy vekt, men kroppen min har endret seg betraktelig. Jeg har gått fra 44/46 til 38/40 i klær.

Jeg spiser relativt sunt og tenker på mengde, men opplever at nå som kroppen min har fått en helt annen forbrenning enn jeg hadde tidligere, justerer sult og opptak seg også.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat