Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 09:57   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Jeg er glad i kaffe og gleder meg alltid til å drikke kaffe. Jeg drikker 3-4 kopper til dagen og kunne fint tatt flere, men det bør jeg ikke. Har begynt å filtrere espressoen rett i koppen for å minimere kolesterolet, men det er ikke alltid jeg gidder. På jobb er det traktekaffe.

Jeg liker ikke mye melk, sukker, sjokolade, kanel eller desslike i kaffen. Skal det smake sjokolade, vil jeg heller ha kakao. Jeg liker best svart kaffe hvis den er god, men foretrekker ofte litt steamet/varm melk i. Bare litt. Det er vanskelig på kafé, for alt inneholder så masse melk og lite kaffe. Ber ofte om vanlig svart kaffe med kun litt varm melk i, men det er visst veldig vanskelig.

Jeg er skikkelig kresen på temperatur, kaffen må være varm. Melkekaffer er ofte lunkne, det er skikkelig nedtur. Jeg har levert kaffen tilbake og bedt om ny utallige ganger.

Jeg drikker ikke kaffe sammen med mat (annet enn feks kake). Kaffen er best etter måltidet eller alene. Jeg drikker aldri kaffe etter kl 17, da sover jeg ikke. Det kan være noe jeg innbiller meg, men jeg har erfart at det alltid er sånn.

Kaffe gjør meg overhodet ikke våknere eller mer opplagt. Jeg er skikkelig misunnelig på de som har det slik.

Te er forsåvidt godt, men overhodet ikke som kaffe. Drikker det nesten aldri.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat