Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 07:05   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Jeg begynte ikke å drikke kaffe før jeg var over tredve, og drikker fortsatt bare kaffe med stor melkeandel. Men jeg har blitt veldig avhengig av kaffe til frokosten. Lager espresso med melkeskum av skummet melk, ikke sukker. På jobb har vi traktekaffe og lettmelk og ikke noe å lage skum med, det er ikke like fristende og det er ikke hver dag jeg drikker kaffe til lunsj. Stort sett er det bare kaffe om morgenen. Kaffe påvirker søvnen noe helt utrolig for meg, så jeg må alltid huske å ikke drikke det etter klokka 15.

Jeg er glad i te, men drikker det ikke hver dag. Svart te med sitron, liker også mangote. Ikke glad i grønn te eller rooibush.

Ellers drikker jeg vel nesten bare vann. Om sommeren bruker vi kullsyremaskinen mye.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat