Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-19, 01:33   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Jeg er definitivt et kaffemenneske. Jeg drikker kaffe til alle døgnets tider, og jeg drikker mye. Sikkert alt for mye. Liker best svart, "gammeldags" kaffe, uten melk eller sukker. Fancy kaffedrikker drikker jeg bare en svært sjelden gang, da kjøper jeg det fordi jeg synes det ser veldig godt, lekkert og luksuriøst ut, og at det er koselig å drikke. Men tenker alltid at det egentlig hadde vært bedre med vanlig svart kaffe, så blir det en stund til neste gang. Hvis jeg først skal ha en søt og melkebasert drikk så foretrekker jeg egentlig kakao.

Liker godt te også, og drikker det innimellom, mer og mindre i perioder. Men te er ikke noe jeg MÅ ha, jeg klarer meg helt fint uten, og drikker aldri te på morgen eller dagtid, kun på kvelden. Liker best svart te uten annen tilsatt smak, og uten sukker eller melk. Helst Ceylon OP eller BOP, dyrket i høyereliggende områder. Liker ikke disse trendy tesortene som kommer i fine, mønstrete pakker fra helsekost- eller nipsbutikker. Det blir for søtt og mye rare smaker for meg, jeg liker best den rene, gode tesmaken. Jeg liker heller ikke Earl Grey.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-06-19 kl 01:45.
My er ikke aktiv   Svar med sitat