Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-21, 13:14   #1003
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.178
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #9

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Har ikke så mye å glede meg over for tiden, men småfuglene utenfor stuevinduet gjør meg alltid glad. Skulle ønske jeg hadde hage sånn at det ble litt mer variasjon i arter. Bare rødstruper, svarttrost og en og annen skjære som kommer på besøk.

Håper gleden kommer din vei snart.

Småfuglene er en god trøst når man ikke har det så bra.
For tre år siden var jeg ganske syk i flere måneder. Mannen min flyttet fuglebrettet sånn at jeg så det fra stolen min, og for et koselig selskap.
Jeg var så heldig at det kom mange forskjellige, og det ble et skikkelig engasjement fra meg da det kom noen jeg aldri hadde sett før. Så vakre i fargene, dyprøde hanner og gulgrønne hunner, og veldig lite sky, og det var en hel flokk av de.
Jeg fant til slutt ut at det var konglebit.
https://snl.no/konglebit

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv