Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-13, 00:08   #32
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Velkommen til årets julaftenfest

Jeg tenker dette vil være en fin fest for Eksen, Krisen hans og hennes to unger. Fint om du later som om du er høflig og kjøper gaver til ungene hennes fra ungene eksen og jeg har felles. Det bør ikke være andre av hunkjønn til stede, og for Guds skyld ikke si at du kjenner meg! Ut over det tror jeg ikke det er andre krav enn at alle snakker engelsk til en hver tid, og at man synes det er sjarmerende med latinsk temperament og høylytt krangling. Unger som ikke spiser opp salaten sin må regne med å få ris, så om ungene dine ikke liker grønnsaker så bør de kanskje advares om dette på forhånd? Dere kommer til å få det superhyggelig så lenge dere behandler Eksen med kjærlighet og respekt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat