Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-23, 08:57   #54
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargetips til liten stue?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.



Det er grønn te som går bra med teak? Da må den opp på listen min. Jeg tror jeg har snakket nok om grønt til at sambo går for en nyanse i stua. Mulig vi begynner i gangen, for litt lettere tilpasning. (jeg hadde ulike varianter av grønt i hele leiligheten da vi møttes, så han har nok sett et mønster).

Jeg forsto det sånn på Kanina. Jeg forstår meg lite på farger (bombe? ), så jeg kan ikke annet enn å stole på det andre sier.

Grønt er innmari fint, altså. Svigermor har laurbær stue og den ene sønnen har malt i green harmony. Veldig fint hos dem, men usikker på hvordan de blir her. Mannen har fått det for seg at han ikke ønsker mintfarger, men både grønt og blått synes han kan være fint. Tror også han kan fås med på cityscape som vi først snakket om, selv om den er mint. Akkurat nå diskuterer vi green tea eller collected blue, men så fant jeg plutselig noen gamle inspirasjonsblader fra Beckers, og der var det jo også fine farger.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat