Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-15, 16:12   #89
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Droppe 17. mai?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg tenker også slik. 17. mai er jo noe av det særeste ved Norge, og jeg synes det er litt kult og viktig å holde på disse særhetene våre. Vi bor i et lite eventyrland, og det ønsker jeg at familien min skal føle seg som en del av, og få inn i blodet. Lange hyttehelger kan man ha flere ganger i året. Man kan til og med ha det i himmelspretthelgen, bare dra hjem en dag før.

Jeg tenker også på 17.mai og feiringen som en av særhetene ved Norge. Jeg synes det er kjedelig og stressende selv, men jeg vil gjerne at vi som nasjon skal opprettholde denne særheten.

Som ung, voksen og uten barn bodde jeg en stund i Bergen og Trondheim. Jeg skjønner godt at dere som bor der synes det er stress. Borgertoget i tillegg til barnetog overrasket meg veldig. Særlig i Bergen synes jeg det var et snodig opplegg. Oslo er større, men der glir ting greiere. (Mitt inntrykk.)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat