Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-24, 11:28   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.157
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Airfryer - har du en? hva bruker du den til? Trenger jeg en slik?

Alle nevner pommes frites og andre friterte ting, og jeg skjønner jo ut fra navnet at det er sånt den markedsføres for. Veldig mange er så superfornøyde med dem; vi lager aldri noe som er fritert, så der er det ikke noe å hente, men er det andre ting som den gjør klart bedre enn en vanlig stekeovn? (Jeg skjønner at det går litt raskere å tine/varme rundstykker og sånt, og det er jo flott hvis man allerede har dingsen, men jeg vil ikke kjøpe en stor dings og fylle så mye plass bare for å spare de få minuttene.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat