Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-17, 16:59   #178
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Velferdsstaten - og hvem skal vi stemme på?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg har fulgt med på Listhaug siden hun var eldrebyråd i Oslo (da jobbet jeg først direkte og så indirekte i etaten)- og jeg synes virkelig IKKE hun var eller er en flink politiker. Hun tar ikke ansvar - når noe gikk galt den gangen, var hun rask til å sparke både ansvar og bebreidelser nedover. Jeg synes ikke hun har blitt så veldig mye bedre.
hun var ikke akkurat høyt vurdert i Landbruksdepartementet.

Nemlig. Hun er slett ingen flink politiker. Hun er flink til å lage blest, oppstyr, spille sjokkert, snurt og å snille folk, ellers rimelig ubrukelig. Jeg tror ærlig talt hun ville gjort minst skade som kommunalminister.
Stortingspresident? Den rollen som symbolsk sett skal være mer "kongelig" og stå for respekt og integritet? Give me a break...

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat