Tråd: Kjerringstikk
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-15, 21:25   #42
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjerringstikk

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nå ble jeg nysgjerrig, hva slags oppførsel?

Synes det er vanskelig å forklare. "Blikking" er f.eks. noe jeg kun har opplevd fra kvinner. Jeg hadde også en kollega som alltid klarte å få de rundt seg til å føle seg små (en om gangen), men det var ingenting ved det hun sa man kunne "ta henne" på. Hun var på en måte helt uforstående til at folk rundt henne ble såret eller følte seg mobbet, for hun hadde jo ikke sagt eller gjort noe galt. Men jeg ser mens jeg skriver dette at det er umulig å beskrive den typen oppførsel eller kommentarer jeg mener. Det er lik som noe man kun opplever i det øyeblikket, som gjør at man føler seg som en dust kanskje? Sikkert mulig at det finnes mannfolk som også er slik, men jeg har altså aldri opplevd det. Menn jeg har vært borti er som regel mer direkte, mens kvinner kan komme med slike "stikk" som gjør vondt/sårer, men som knappest andre rundt merker på en måte.

Nei, som sagt, jeg klarer ikke å forklare hva jeg mener!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat