Tråd: Husprosjekt
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-10, 11:33   #69
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Husprosjekt

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Men det går ekstremt sakte føler jeg. Holder på å bli gal. ""Hurra vi har hus" har gått litt over. I tillegg blir jeg av alt som må gjøres i hagen, og det blir det verken i år eller neste år gjort noe med. var litt uforberedt på det, og må jobbe litt med å roe meg ned. Jeg blir irritabel og frustrert av ting jeg ikke får gjort noe med NÅ.

Er du gift med meg?

Vi har holdt på i tre år, og mangler stadig frukttrær og belegningsstein. Og TV-møbler, og lister både her og der, og taket i gangen og på soverommet skulle vært malt, og tre vinduer må fortsatt skiftes, og søppeldunkhus og postkassestativ skulle vært satt opp, samt tak over varmapumpa, og ...

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat