Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-09, 20:41   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitters parmesankylling

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

men altså: moser du hele i en smørje eller putter du bare gr.sakene oppi den ferdige potetmosen?

Jeg bruker ikke ferdig potetmos, og moser alt sammen: kok poteter og/eller gulrøtter/blomkål/broccoli, hvitløksfedd i god buljong, hell av vannet, mos potetene og grønnsakene, ta i en dæsj smør, spe med melk til ønsket konsistens. Smak til med salt pepper og evt. parmesanost.

Jeg har så godt som alltid hvitløksfedd og løk i all potetmos jeg lager, de andre grønnsakene varierer jeg utifra hva jeg har tilgjengelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat