Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-23, 13:03   #583
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.152
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Og det reglementet er jo ikke gitt for oss som ikke bor i Oslo. Jeg kunne ikke finne noe for politikere fra mitt fylke og min kommune.

Nei, det er jo ikke noe rart at folk ikke kjenner til det reglementet, det gjorde ikke jeg heller. Så jeg synes det er dårlig av mediene å ikke skrive mer ordentlig om saken, og dermed fremstille det som om han har prøvd å lure til seg penger eller betalt «ferie». Men når jeg kikket litt rundt i avisene nå i dag, så virket det som om det han har gjort er helt etter boka og uproblematisk. (Eller i alle fall en HELT annen størrelsesorden enn de sakene som vi ellers har diskutert i denne tråden. Jeg synes det er synd når mediene prøver å utnytte den generelle oppgittheten og mistilliten mange føler for politikere nå for tiden.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat