Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 10:02   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Me too!!!

EYE Q (Omega 3 og 6 fettsyrer) har en helt utrolig effekt sammen med minimalt med sukker hos oss.
Vår gutt er 12 år og har ADHD, men er ikke hyperaktiv, har bare konsentrasjonsproblemer i tillegg til Dysleksi

Han får lørdagsgotterier på lik linje med de andre her i huset, men vi holder oss til melkesjokolade og potetgull til alle

Faktisk er hans resultater med alt dette så bra,at Pål Zeiner vurderer å skirve en rapport om det

Så bra!! Jeg jobbet jo i Life i 5 år, og fikk FANTASTISKE tilbakemeldinger på både EyeQ og Efalex i forhold til dette med ADHD, og også lese- og skrivevansker. Ofte er dette symptomer på fettsyremangler, noe mange ikke er klar over, og det kan fort rettes opp med de riktige tilskuddene (i store nok doser).
Kosthold og tilskudd har også vist seg svært bra når det gjelder autisme. Skal se om jeg kan søke frem noe informasjon om dette, for det er uhyre interessant. Hvete- og melkeprodukter var visst verstingene, sammen med sukker.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat