Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-21, 13:42   #39
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenheng mellom antall klikk og personer på visning?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Is i magen. Jeg som er dronninga av utålmodig. Selv om det ikke kom noen bud i dag er det ikke umulig at det kan skje noe over helga. Det er en viss interesse. I morgen skal jeg sette kursen nordover for oppussing i det andre huset, og så skal vi gjennom samme mølla en gang til. Ikke min favorittgeskjeft, altså.

Jeg kjenner følelsen - Vi da vi solgte forrige hus, kom det ikke bud på første visning - jeg gikk RETT i krise - vurderte megler som ubrukelig, huset som uselgelig og så for meg et tidspunkt at vi kom til å gå bankrupt og uten hus. (rett i krise, som sagt) - Hos oss var det tre like hus til salgs samtidlig. Det måtte tre visninger til - da hadde faktisk jeg visningen - noe jeg tror hjalp for jeg kunne selge inn alle mine forslag på evt forbedring og endringer og info om dette og hint.

Huset gikk til slutt 200 000 over takst - så alle mine bekymringer slapp vi å forholde oss til.

Du har jo vært med på salg før og du da, så du er vel dreven - jeg ville bare påpeke at jeg har kommet til å vært helt likedan i din situasjon, rett og slett - Men jeg heier fortsatt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat