Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-20, 21:45   #55
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det greit å bytte politisk parti?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror mange i partiet følte at det kanskje kunne være noen andres tur nå, spesielt om han ikke har fulgt opp vervene sine. Og det virker jo som det var det han ble sur for.

Det hjelper jo ikke at andre synes det er deres tur hvis velgerne vil ha Bøhler på tinget, det taper jo AP bare stemmer på.

Vet ikke hvor fraværende han har vært på Stortinget, men han svarer jo dette:
«Det er riktig at jeg mer og mer har prioritert arbeidet i Groruddalstinget, natteravnene, idretten, LIM (likestilling, integrering, mangfold) og andre møter og besøk hos folk som har viktige erfaringer å fortelle om. Jeg får flere henvendelser om å treffes hver dag, og prøver å finne tid til å stille opp. Det gir kunnskap om saker og forslag jeg i neste omgang kan følge opp i Stortinget», og fortsetter:

«Etter at jeg fra 2016 ikke har hatt interne verv i Oslo Ap, har jeg kunnet prioritere dette utadrettede arbeidet stadig høyere. Jeg har stort sett vært aktiv hver kveld hele uka året rundt, men det har stadig mer dreidd seg om oppsøkende virksomhet, ikke parti-interne møter. Slik vil jeg jobbe som ombud og tillitsvalgt også framover.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat